Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ουδείς Αναντικατάστατος.......?

   Σε αυτό τον κόσμο είμαστε όλοι διαφορετικοί! Ο καθένας μας έχει διαφορετικά στοιχεία στην προσωπικότητα του και είναι μοναδικός!!! Ναι, ναι, είσαι μοναδικός σου λέω!! Ποτέ δεν θα συναντήσεις γύρω σου κάποιον άνθρωπο ίδιο με σένα... Κι αυτό είναι μαγικό!! Είναι ένα από αυτά τα μυστήρια της ζωής που πολύ απολαμβάνω!!!
   Κάτι που όλοι μας έχουμε ακούσει είναι η ατάκα "Ουδείς αναντικατάστατος". Ποτέ δεν θα τη δεχτώ. Διαφωνώ ό,τι και να μου πεις. Έχω τόσους ανθρώπους γύρω μου που δεν θα γινόταν ποτέ να τους αντικαταστήσω! Είναι κομμάτια του εαυτού μου και όλοι τους έχουν βάλει μια πινελιά σε αυτό που είμαι σήμερα εγώ!
   Σκέψου το λίγο... Αν σκεφτείς τους ανθρώπους του κοντινού σου περιβάλλοντος και στη θέση τους βάλεις άλλους, θα καταλάβεις πως σίγουρα θα είχες τελείως διαφορετικά βιώματα και επιρροές... Άρα θα γινόσουν κι εσύ κάποιος άλλος.
   Προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι άλλη. Έχω τα προτερήματα αλλά και τα ελαττώματά μου, τις αδυναμίες μου, τις παραξενιές μου και τις ευαισθησίες μου. Σίγουρα προσπαθώ να δουλέψω με τον εαυτό μου και να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος αλλά ξέρω πως πάντα θα είμαι η Άνκα... Και θα είμαι μοναδική!!! Είναι τόσο όμορφο αυτο!!!
   Οι άνθρωποι που με εκτιμούν και με αγαπάνε, με αγαπάνε για τα μοναδικά στοιχεία του εαυτού μου. Το ίδιο κι εγώ... Οι άνθρωποι που σέβομαι, εκτιμώ και αγαπώ είναι όλοι τους διαφορετικοί και μοναδικοί! 
   Τους αγαπώ για τα καλά και τα στραβά τους, για τις απόψεις τους που συμφωνούν με τις δικές μου αλλά και γι'αυτές που είναι εκ διαμέτρου αντίθετες με τις δικές μου! 
   Και ό,τι και να μου λες εσύ, δεν γίνεται να τους αντικαταστήσω....!!!

2 σχόλια:

  1. Ουδείς Αναντικατάστατος.......?
    Παίζει να είναι το αμέσως δυσκολότερο ερώτημα μετά από το πως φτιάχτηκε ο κόσμος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοίτα, για το πως φτιάχτηκε ο κόσμος σίγουρα θα συμφώνησω... Είναι κάτι στο οποίο πάντα υπάρχει ένα μεγάλο ερωτηματικο.
    Όσο για το "ουδείς αναντικατάστατος", διαβάζοντας το κείμενο μου θα κατάλαβες πως προσωπικά έχω καταφέρει να το λύσω...
    Σε ευχαριστώ πολύ που με διαβάζεις κ με παρακολουθείς!!! <3
    http://alexandros-k.blogspot.com/ (support him!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή