Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Without a penny in my pocket....

   Γιορτές....!!!
   Θέλω βόλτες, θέλω να βλέπω παντού λαμπάκια, στολισμένους δρόμους και μαγαζιά! Θέλω και φέτος τα υπέροχα μελομακάρονα της θείας μου και την μυρωδιά του κρύου καιρού που αρμόζει σε αυτή την εποχή!! Και δεν με νοιάζει αν ζούμε δύσκολες εποχές ή αν θα έρθουν χειρότερες.. Είμαι εδώ without a penny in my pocket αλλά είμαι αποφασισμένη να περάσω τέλεια και να χαρώ τις γιορτινές μέρες κρατώντας το Christmas Spirit ζωντανό!! Ahaaa!!
   Δεν θέλω μιζέρια, δεν χωράει η μιζέρια σε αυτές τις μέρες του χρόνου. Είναι πολύ λιγες και πρέπει να τις χαρούμε όσο περισσότερο γίνεται! 
   Κι αν εσύ που διαβάζεις τώρα αυτό το κείμενο, νιώθεις ότι κάνεις παρέα με τον Πάτο τελευταία, ("έχω πιάσει πάτο") παράτα τον και δες τα φιλαράκια σου έστω και without a penny in your pocket!!
   Ναι, ναι το ξέρω... Καμιά φορά συνηθίζουμε και κάνουμε καλή παρέα με τον Πάτο (όπως έχει πει και ένας τρελιάρης φίλος!) αλλά για την ώρα δεν χωράει στο κλίμα!! 
   Εξάλλου είμαι σίγουρη πως δεν του ταιριάζει καθόλου το χριστουγεννιάτικο κόκκινο σκουφί!!!!
   Κλείσε το pc σου και διασκέδασε......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου